#2016-06-27 06:06:00 

Manga

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Ełk

Wiek: 18

Chciałabym zamówić gadżety reklamowe dla mojej firmy ale mam wątpliwości czy długopisy jakkolwiek wpływają na zainteresowanie nowych klientów i powroty tych starszych, pomimo ze chwalą ich jakość. Ostatni rok byl dla mnie bardziej zyskowny wiec nadwyzki chcialabym przeznaczyc miedzy innymi na promocje. Pytanie tylko w co zainwestować?
#2016-06-27 07:06:27 

Garnek

Użytkownik

Posty: 76

Skąd: Kielce

Wiek: 26

Też przez to przechodziłem. Nie było łatwo dojść do tego że w przypadku mojej firmy solidny kubek reklamowy spisał się najlepiej i zatrzymał wielu klientów a wielu zachęcił do skorzystania z mojej oferty. Wystarczy ze dwie panie spotkają się na herbacie i jedna z nich będzie piła z mojego kubka a już wywiąże sie jakas dyskusja. Ludzie lubią gadac o takich rzeczach, szczególnie jesli dostali cos w konkurencyjnej cenie, bo wtedy mają okazję się pochwalic jakie to dobre interesy robią, pzdr.
#2016-06-27 07:35:49 

KokardaON

Użytkownik

Posty: 97

Skąd: Warszawa

Wiek: 21

Co racja to racje :P. Prowadzę siłownię ze spa i też rozdawałem długopisy i czasami kubki, ale ostatnio spróbowałem pójść w kierunku koszulek reklamowych i jak narazie rezultaty są ciekawe. Klienci są zadowoleni, widzę że przychodzą w tych ubraniach, albo w nich ćwiczą. Fakt że do projektu bardzo się przyłożyłem, logo robiła moja siostra która zajmuje się tworzeniem dekoracji dla teatrów, ale warto było. Koszulki prezentują się dumnie i estetycznie. Pozdrawiam.
#2016-06-27 08:54:20 

Manga

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Ełk

Wiek: 18

Prowadzicie jakieś specjalne akcje z różnych okazji? Znalazłam sklep gdzie mozna dostać ciekawe i niedrogie upominki świąteczne dla firm. Zdecydowałam się na kupno paru rzeczy bo jestem przekonana ze prezenty, nawet te drobne bardzo zmiękczają serce i sprawiają że klient o nas pamięta nawet jeśli ktoś mu pokaze lepszą ofertę.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015