#2017-12-27 22:29:33 

Magdalen4

Użytkownik

Szukam podgrzewacza do butelek w rozsądnej cenie. Niestety nie znam się na tym, to moje pierwsze dziecko i moja pierwsza przeprawa z jego wychowaniem. Także będę wdzięczna za wszystkie opinie.
#2017-12-28 00:52:28 

Sia

Użytkownik

Hmm, generalnie zdania są podzielone. moim zdaniem podgrzewacz do butelek to fantastyczna rzecz, która ułatwia i upaszcza bardzo sprawę z przygotowaniem posiłków dla dziecka. Jesli nie chcesz za dużo wydawać to polecam ci sklep wyprawkowy.pl. Sama korzystałam z podgrzewacza i nie wyobrażam sobie, żebym miała grzać butelkę w garnku albo mikrofali.
#2017-12-28 02:33:33 

Lucasio

Użytkownik

Powinnaś się naprawdę zastanowić czy podgrzewacz nie będzie jedynie kolejnym nietrafionym zakupem do wyprawki. Z tego co pamiętam my z małżonką użyliśmy go tylko raz albo dwa. jakoś nam ta metoda podgrzewania nie odpowiadała. łatwiej było wstawić mleko do mikrofalówki.
#2017-12-28 03:16:41 

R2D2Kobieta

Użytkownik

no właśnie łatwiej było wstawić do mikrofalówki.. Z dzieckiem nie można przybierać takich wariantów żeby było łatwiej, a żeby było zdrowiej dla niego. Rozwój dziecka zależy w dużej mierze od rodziców zwłaszcza w poczatkowym jego okresie rozwoju, kiedy to właśnie rodzice odpowiadają za jego karmienie i higienę. Sądzę że jedzenie podgrzewane w mikrofali nie jest zdrowe dla dorosłych, a co dopiero dla małego dziecka.
#2017-12-28 06:08:35 

Sia

Użytkownik

I tutaj się całkowicie zgadzam, ze z mikrofali lepiej jest dziecku jedzonka nie dawać. Do tej pory nie wiadomo jaki wpływ takie podgrzanie jedzenia ma na organizm ludzki.
#2017-12-28 06:40:51 

Magdalen4

Użytkownik

No tez tak samo sądze jak wy. Nie chciałabym podgrzewać mleka w mikrofalówce, sama unikam takiego podgrzewania dla siebie. A jakoś grzanie w garnku późną nocą wydaje mi się, hmm.. czasochłonne i kuchenkę mam na gaz, a co jak zaspana nie wyłączę jej, albo płomień zgaśnie a gaz będzie się ulatniał. Nawet nie chce o tym myśleć..